typ - sowa
Typ -Sowa Też tak macie ,że za każdym razem jak nie musicie wstwać rano na uczelnie/do pracy / szkoły to nawet gdy macie ambitne plany wstac wcześniej ,to olewacie budzik i ku waszemu nieszczęściu wstajecie później niż tego chcieliście ? . Ja mam tak niestety , w nocy mi sie najlepiej funkcjonuje ,uczy ale przez to jestem prawie zawsze niewyspana albo wstaje w południe/po południu 😃😉. Masakra , jeżeli ktoś tak ma to hig five i niech moc będzie z nami